Morgonstund har guld i mun

Jösses, klockan tio i dag satte jag mig i soffan med en kopp kaffe och då hade jag hunnit öppna på jobbet och jobbat en timme, tvättat bilen, åkt med bilden på kontrollbesiktning och vart och simhallen och simmat en timme.
Det är inte klokt vad man hinner med ibland.
Nu är jag ledig till klockan ett, sen jobba till halv fem och så bostadsrättsföreningsmöte i huset.
Joråååsåatt.....det rullar på..
Om nu någon annan lyckas vara i ett ovanligt effektivt flow och precis som jag får en massa tid över så kan jag rekommendera två bloggar som man med nöje kan läsa. Den ena bloggen skrivs av min dotter Hanna och under namnet Bondblod och den andra av min "extradotter" Kristin som skriver bloggen Krissw. Båda är de sprungna ur den uppländska myllan i slutet på åttiotalet, fick sina skrubbsår på knäna av samma lekar, gick på samma dagis, gick i samma skola, umgicks med samma kompisar, var bästisar ibland, var verkligen inte bästisar ibland. Deras vägar har med tiden ringlat i väg åt olika håll och vart de är på väg får väl framtiden utvisa. 
Själv känns min väg som en motorväg....spikrak, enkelfilig och snabb...joråååminsann...efter en sådan här morgon sååå.              
                                                                                          Ha´de så bra// Strandskatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0