Keep on jogging

Kors i taket och över under alla under....jag har sprungit. Eller ja...joggat åtminstone. Av två själ har jag gjort det. Dels för att det anses nyttigt. Dels för jag tänkte SPRINGA i mål i på vårruset i vår. Och med mina riktiga 4-5 joggingturer i benen undrar jag nu detta: När ska det bli kul????
Alla springmänniskor säger ju att det är så fantastiskt roligt att springa och jag tycker att det är en plåga från första steget till det sista. Alltså flera tusen steg av plåga och leda. Först när jag kommer hem och slår mig ner i trädgårdsstolen och slår av "RunKeepern" tycker jag att det känns bra.
Men jag kämpar på i hopp om att även jag ska kunna säga "DET ÄR JU SÅ ROOOOOOLIGT ATT SPRINGA"!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0