Raggningsförsöket

Det händer ju faktiskt riktigt lustiga saker i mitt liv även nuförtiden. Kom på att jag helt glömt att berätta om hur det var när jag handlade på Ica Maxi för några dagar sedan.
Jag gick där i lugn och ro och filosoferade bland hyllorna med min lilla korg där det låg två bananer, en schampoflaska, en påse med några tomater och en burk kikärter. Jag förstår ju mer än väl att det inte direkt såg ut som jag handlade åt en hel stor familj.
Rätt som jag gick där möter jag en man som hälsar och säger några ord som jag just då inte riktigt uppfattade. Tänkte en stund om jag kände honom men kom inte på vem det i så fall skulle kunna vara, så jag nickade och gick vidare.
Det tog bara någon minut så kände jag att någon gick bakom mig och när jag stannade vid en hylla för att titta på pennor så ställde han sig bredvid mig.
Och så sa han:
"Jag vill bara säga dig att jag tycker du är mycket vacker :)"
Jag blev röd i ansiktet, stammade fram ett tack och försökte sjunka genom jorden.
Då sa han:
"Jag är väldigt intresserad av dig!"
Jag stammade fram ett "ojdå"...och ett tack.... men nejtack...typ...För vad säger man????
Fast lite roligt var det ju. Säkert både första och sista gången just det hände :)
Bye Bye//Strandkatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0