Svaret!!

Idag fick jag äntligen beskedet från förra veckans undersökning. Det var varken positivt eller negativt. Det var en ny kallelse för ytterligare undersökning, Ska återigen infinna mig på mammografienheten på torsdag om en vecka för mer prover/undersökningar. Det kommer betyda att jag har fjorton dagar till med oro framför mig..Känns inte kul alls. Intalar mig att det säkert är gammal ärrvävnad som strular, men det är tamesjutton svårt att inte oroa sig.
I morgon ska jag ialalfall ha kul! Kan ju inte skriva här vad jag ska göra för det är lite hemligt (utifall en viss person läser detta,*...blink, blink* Gun ;)) Återkommer med rapport!
Nu ska jag hälla upp en kopp kaffe, slå på TVn och ta fram stickningen, Slapparkväll efter ett låååångt arbetspass känns helt rätt idag. Kanske ska jag leta på en kanelbulle ur frysen för det ryktas att det är kanelbullens dag idag.
 
 
Hörs!!/Strandskatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0