Svaret

Efter några oroliga veckor fick jag idag äntligen svaret jag väntat på...att jag är FRISK!!  Jag har gått hela eftermiddagen med ett brett leende från öra till öra sedan jag fick veta. Mina fina rara arbetskamrater gav mig en flaska mousserande att fira med. Tack snälla! Och när jag kom hem hängde en kasse med en blomma i på dörren. Den var från N som inte alls visste att jag fått ett glatt besked utan bara var snäll i största allmänhet. Nu har jag i alla fall ringt till henne och bjudit hit henne att på ett glas för att fira.
För övrigt kom den första snön idag. Eller de första snöflingorna dalade ner från himlen. Rätt så få och rätt så glest kom de, men förskolebarnen var eld och lågor. De började genast tala om både snögubbar och pulkaåkning. Själv tog jag det som ett tecken på att det var dags för överdragsbyxor, vantar och mössa
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0