Måndag

Redan klockan 03.30 ringde min klocka i morse. Och det bara för att jag i ett svagt ögonblick lovat att skjutsa Mors lilla Olle och hans kompis August till Arlanda.Men det gick bra. Det tog precis exakt 50 minuter att köra till Arlanda tur och retur så jag hann med att luta omkull mig en stund innan jobbet. Nu sitter de väl där nere i Fuerteventura med varsin drink i handen och spanar på brudar medan jag som vanligt sitter i soffan och glor in i tv-rutan.
Fast jag tänkte dra lite nytta av att vara barnfri. Jag tänker mula i mig en bulle till kvällskaffet, FAST det inte är söndag!!! Sån't gör man INTE utan jobbiga pikar från Olle annars :)
 
Från det ena till det andra....en vanlig dag på jobbet...
 
 
Over and Out// Strandskatan

Kommentarer
Postat av: N

Har du bullar hemma?

Svar: Nej, inte längre :)
Strandskatan

2012-10-23 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0