Kalasande

Känner att fredagkvällar inte är riktigt min grej. Orkar inte riktigt med partyparty så där på arbetsveckans ganska långa sista dag. Tycker att festligheter borde koncentreras till lördagar tills mitt 43,5 timmarsarbetsveckaschema löpt ut. Stressade iallafall iväg till Prästgår'n för att fira AliceSprallis som blev hela femton år. GRATTIS GRATTIS!!! Vi bjöds på god paj och vin (inte till mig då som tydligen är den enda människa med körkort) efter det kaffe och sju sorters tårtor (kändes det som). I den gården kan det verkligen bakas!
Bonden var iallafall i sitt ässe. Skröt hej vilt. Jag menar... när han börjar prata om internet och får frågan om han kan sån't där och svarar " Internet ja, det kan jag UTANTILL!".... dåååå...är man kanske lite väääl stursk. :)
Ha de gott// Strandskatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0