Halka in på en "sub"

Att åka på en räkmacka har man ju hört talas om, men man kan tydligen åka på andra mackor också. På sub's! Eller också kanske man kan se det som ett något modernare uttryck än det gamla räkmackefrasen. Vad vet jag....
För några dagar sedan berättade jag för N att jag skulle iväg och åka Segway i helgen och idag kom hon nästan ihåg vad jag babblat om.

Jag: Jag vet inte vad jag ska ha på mig i morrn?
N: Vad ska du göra i morrn då? Ja just ja...åka Subway!

Nu gällde ju inte mina klädbekymmer Segwayåkningen utan hur man klär sig på chokladprovning med efterföljande restaurangbesök tillsammans med arbetskamraterna. Något brunt vore väl lämpligt, jag som har så lätt att spilla på mig. Men inte vitt...absolut INTE vitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0