Hur ser jag ut egentligen

Idag hade jag ovanligt gott om tid innan jag åkte till jobbet så jag gick lös med plattången i den nytvättade och torrblåsta kalufsen. Det var också en och annan som märkte att jag inte såg ut riktigt som vanligt.

L: Har du klippt dig?
Jag: Nej...
L: Nej, nu ser jag...DU HAR BORSTAT HÅRET!!! :)

Något liknande hände mig en annan gång. Det var den dagen jag åkte helt osminkad till jobbet. På samma sätt var det då en tjej som granskade mig noga och sedan sa "har du tagit av dig glasögonen?" När jag sa att "jag brukar väl aldrig ha glasögon" så såg hon uppriktigt förvånad ut. Hon såg att det var något som inte var som vanligt men vad det var, var lite svårare att sätta fingret på.


Målarbild att kamma håret


Kommentarer
Postat av: Biggan

Välkommen till klubben: vägra borsta håret..

2012-03-25 @ 12:35:31
Postat av: Strandskatan

Jag tror jag lätt platsar i den klubben :)

2012-03-25 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0