Lastbilstur

Tuppkycklingen kom förbi idag. Han hade två anleningar att titta förbi. För det första var han hungrig så han passade på att äta ur mitt kylskåp och för det andra så ville han visa upp "sin" nya fina lastbil. Den har trippelboggie, gungeligungfjädring, backkamerafiness och vetigudarna allt special som jag fick höra talas om. Han tog med sin mor på en liten tur också. Riktigt skojigt att åka lastbil faktiskt. Man har bra utsikt däruppe från hytten. Min åktur gick till skroten för att lämna av skrot. Lite spännande det med. Satt och roade mig med att identifiera skrotet i högarna medan Tuppkycklingen gjorde viktiga saker som man gör när man lämnar skrot (väga in, backa till, tippa, väga ut, hämta pengar). Hittade en hövändare, ett järnhjul, en järngrind och en halv truck.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0