Trampar på och letar nummer....

Att sluta redan klockan ett passade mig utmärkt eftersom jag hade siktet inställt på checkpointletning idag. Hade först tänkt cykla iväg själv, men när jag precis hade packat ner karta, mobilen och vattenflaskan ringde Londonpinglan och också var lite sugen (läs desperat) på att ge sig iväg ut att leta.
Sagt som gjort, vi cyklade iväg genom skog och mark, över stock och sten, genom buskage och surhål för att få tag i våra nummer. Man fattar inte hur mycket av just stockar,stenar,skog och mark det finns i den här stan.
Sedan hade det väl inte vart HELT fel att ha en cykel som var liiite bättre anpassad för terrängkörning än min tantcykel med kjolskydd. Kjolskyddet försvann förvisso (med viss hjälp av undertecknad) idag när jag passerade ett surhål på en gropig stig och hela eländet for in i bakhjulet.
Fem nummer lyckades vi iallafall hitta....rätt nöjd faktiskt.

Nu sängen...OCH SOOOOVA...                                           


                                                                                                              
Natti natt/ Strandskatan

                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Nina

Och det var fem riktigt bra nummer:)

2012-06-14 @ 23:53:10
Postat av: Strandskatan

oohjaaa... :)

2012-06-22 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0