Mitt (o)sunda leverne

Jag önskar att jag också kunde skriva en hälsa/träningsblogg, skryta lite på facebook om mitt hälsosamma leverne och likt mina barn tycka det är jättekul att börja dagen med att springa sju kilometer.

NU SKA JAG TALA OM HUR DET EGENTLIGEN ÄR!

Orkade inte cykla till jobbet i morse för det kanske eventuellt fanns viss risk för regn någongång under dagen (såg tydligt och klart ett moln) 
Fikade med chokladkladdkaka och grädde under morgonens personalmöte.
Åt två stycken kalla hamburgare på jobbet till lunch.
Träffade C efter jobbet på KONDITORI och var så hungrig att jag smällde i mig en superdupergod ciabatta med mozarella och soltorkade tomater.
Pratade "skit" med henne en timme innan påtår.
"Skulle det inte vara gott med något sött till kaffet? Jooooo, vi kan ju smälla i oss varsin extra large morotskaka till påtåren. Så extra large att man blir smått illamående innan den tar slut".

JODÅÅ, DET KUNDE VI!

Men vaddå?? Det är ju iallafall skolavslutning idag...och det måste man väl fira....eller?


                                                                                             Over and out// Strandskatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0