GLAD MIDSOMMAR

Midsommarmorgon och vädret är stråååååålande :) än så länge...
Jag ska snart till med midsommarförberedelserna. Förberdelserna innebär att hacka ihop en nubbesallad och tillverka en silltårta. I år är jag ovanligt förberedd. Har handlat alla ingredienser och kokat både ägg och potatis.
Jag har också kollat att jag har ett par strumpbyxor utan revor och bestämt färgen på nagellacket. Känner mig omåttligt nöjd med mig själv faktiskt.
Annars så har jag SEMESTER numera. Häromdagen var Bonden på besök och då passade vi på att "göra" Roslagen. Åkte till Öregrund. Tog färjan över till Gräsö. Åkte till norra udden. Åt matsäcken. Åkte till södra udden. Upptäckte att vi brde ätit matsäcken där istället. Åkte till Öregrund igen. Gick upp på en klippa. Såg kärnkraftverken i Forsmark. Åkte hem.
TREVLIG MIDSOMMAR alla (2 st enligt statistiken) bloggläsare. 
                                                                                       // Strandskatan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0