Checkpoints

Egentligen har jag ju inte tid med att blogga för egentligen vill jag ju hellre ägna mig åt min nya hobby "leta checkpoints"
För er som inte vet och för er jag mot förmodan inte tjatat sönder öronen på så finns förklaring här www.hittaut.nu.
Fast nu regnar det ju iallafall så....

Fast om det INTE regnat hade jag förmodlingen cyklat till Sten-Sture monumentet på åsen och letat på ett nummer. Igår gick jag upp redan i ottan och cyklade till Pattons hage och Nånstens fäbodar för ett par nummer. För man MÅSTE gå eller cykla, så är reglerna. Åker man bil är det FUSK!!! Ja, inte enligt regelboken förstås, utan enlig de egna uppsatta regler som Londonpinglan och jag snickrat ihop.


Kommentarer
Postat av: Nina

75 är RÖD! Men är trots det mkt lätt att finna:)

2012-06-13 @ 00:10:19
Postat av: Anonym

det var inte för den var svår att hitta som den var röd. Det var för den var omöjlig att komma nära och fotografera.

2012-06-22 @ 08:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0