Bonde söker fru

Jag brukar titta på "Bonde söker fru". Tycker det är lite kul eftersom jag har min ena fot i bondebranchen. Ikväll var det ju lite extra kul eftersom tv-bönderna valde sina käraste. Alla valde fel!!! (enligt mitt tycke och smak).
En sak gjorde mig lite förundrad...
"Hästäcklet" (inte mina ord) Pelle fick en kärleksresa med sin blondin till MAROCKO. WOW...inte så dåligt va???
Johanna fick åka med sin käresta till Åland. Åland???? En dagstur med Eckerölinjen, eller...? Aningens skillnad på resa och resa kan jag tycka.
Är det månne ett fall för diskrimineringsombudsmannen...Karlakarlen Pelle mot flatan Johanna....hmmm...

 




                                                                                     Over and Out // Skatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0