Vår och en kopp kaffe eller två...

Efter ett litet bakslag i torsdags så tror jag våren ändå är på väg :)
Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Solen står lyser iallafall från en molnfri himmel och jag har ägnat dagen åt kaffedrickande. Först blev det kaffe i min ensamhet, sen blev det kaffe med bonde och tuppkyckling, sen blev det kaffe med herrn och frun i baconfabriken, sen blev det kaffe med herr och fru S, och till sist en kopp kaffe med bonden igen och så avslutade jag dagen med en kopp kaffe för mig själv....
Jag har ont i magen...men vad gör det? Det var det värt :)

                                                                                 gottgott!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0