Diet-metoden

Jag har funderat lite över "beach 2011" och hur man ska hinna komma i form för att våga sig ut ur badhytten klädd i baddräkt (ve o fasa). Dieter finns det ju en uppsjö av och jag funderar lite om jag ska satsa på allihop. Man kan ju bara ta det bästa ur varje diet, så det måste ju bli supereffektivt. Om jag ser till att äta alla mål ordentligt och UNNA mig något när jag nått ett litet delmål som viktväktarna förespråkar. Slösa med krämig grädde och gottigottgott allt enligt LCHF metoden. Äta grova goda mackor med lågt (eller ska de vara högt) GI enligt GI-metoden. Äta oxfilé enligt Atkins och räkna att en glass är gott  bara jag är noga och äter soppa då och då. Frukt och grönt är väl bara att frossa i? 
Jag känner att jag äntligen är på rätt spår!!! Beach 2011, here I am!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0