Lördag 4/6-11

Nu är man halvvägs inne i den helgen då ALLT händer. Helgernas helg i Strandskatans liv. Tyvärr missade jag startskottet som var fest på skullen i Kullingelöt (vilket känns lite bittert), men det var å andra sidan rätt skönt att vara utvilad igår när det var dags för läderloppet. Ja, nu var det ju inte så att jag på något sätt direkt ansträngde mig i det loppet utan min insats var mer att hejja fram Mors lilla Olle och Hannapanna. Och det var sannerligen en stolt mor som såg sin försfödde och sistfödde cykla 13 km, paddla 2 km och springa 10 km för att till sist med ett glatt leende på läpparna spurta i mål.
Mors lilla Olle fyllde dessutom 18 år igår. GRATTIS GRATTIS! Nu har mamsen bara vuxna och myndiga ungar :)
Gårdagen avslutades med kaffe i Baconfabriken. Lördagen den fjärde juni 2011 var en bra dag...en mycket bra dag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0