Nu är det klippt...

Idag gjorde jag det...bara så där...utan minsta betänketid. Ett infall bara.
Jag hade precis duschat och stod och slet i håret med min hårborste för att reda ut de värsta tovorna och helt plötsligt kändes det inte bra...inte alls. Näe, tänkte jag, det här måste jag göra något åt, så jag satte mig i bilen och for iväg till köpcentrumet där jag visste att de hade drop-in-frisering.
-Hur vill du ha det, frågade tjejen med saxen.
-Kort, svarade jag, och en frisyr du tror jag passar i (hon var ju ändå expert på området).
Så hon klippte och klippte, klippte och klippte.....och jodå...tovorna försvann iaf...

 
före......




efter.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0