*harkel*...*vääs*...*host host*

Nu tror jag hela världen är upp och ner för jag har fått en slags åkomma. Jag kan inte prata. Inte normalt iaf och inte utan att hosta. Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk också, fast det inte brukar ligga för mig.
Nog om detta...
Katten Gustav är ju en sådan rolig katt. Allt går liksom i ultrarapid för honom. Han går sakta, snor mat från bordet i smyyyygande manövrer och tvättar sig med långsamma rörelser. Här om dagen när jag fick tillfälle att skåda honom så hade han inte alls bråttom att ens få in sin tunga i munnen när han tvättat sig. När han var klar så satt han där, med tungan hängande ur munnen. Tokkatt!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt:)

2010-11-25 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0