Hoppsan...

Att som inbiten gammal lantlolla helt plötsligt bo i stan och inte bara ha ödemark utanför stugknuten kan ha sina sidor. Det är ett väldigt fixande med persienner hela tiden när man ska sova, byta om och duscha och allt annat man vill göra lite privat. Nu trodde jag att min lägenhet låg så till att man inte hade insyn, men ibland misstar man sig. Idag skramlade det till och en stege ställdes upp mot ytterväggen och snart passerade en arbetsklädd man två decimeter utanför mitt sovrumsfönster. Vad han pysslar med på huset är ännu en gåta, men det bankar och skramlar emellanåt, så något äkta "fluktare" var det nog inte ...

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe.

Därav gillar jag att bo högt upp när det gäller lägenheter. inte lika vanligt med en stege då eller insyn. :)

2010-11-08 @ 12:47:07
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0