Nytt år


Ska jag nu vara lite ordentlig och ge ett nyårslöfte så får det väl bli detta:

JAG LOVAR ATT UPPDATERA MIN BLOGG LITE OFTARE.

Att göra det lite oftare kan ju inte bli så svårt att hålla eftersom jag vart urusel på uppdateringar sen ett tag tillbaka. Och jag gillar nyårslöften som inte är så krävande.

Nyårsafton firades iallafall i glada vänners lag hos herr och fru Sörman. Och jäsingen så fint och välordnat och roligt det var. Allt som gör en nyårsfest till en NYÅRSFEST fanns med. God mat, skapligt folk (dvs bästa folket), mycket vin, fyrverkeri och bubbel i glasen.

Nu ska jag iväg på säsongens sista och årets första julfirande.....




Kommentarer
Postat av: Bea

Hur går det med nyårslöftet då såhär första veckan :)

2010-01-07 @ 21:46:04
Postat av: Anonym

haha...inte sååå bra :)

2010-01-10 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0