Näsplåster

Vilka finurliga uppfinningar det finns. När jag sov över hos pappa sist fick jag prova ett plåster att ha på näsan så det gick att andas genom den när man sover. Pappas och min näsa är annars lite defekta på det viset. Antagligen någon liten genetisk släktdefekt som drabbat oss båda.
Och hör och häpna...DET FUNKADE!!!! :) Med plåstret på näsan vaknade man utan sandpapperstunga.
För att inte tala om hur SPECIELL man kände sig....
När Bonden pratar om sin 'tablettdosett', Londonpinglan om sin 'tumplastbit' och Jobbarkompisen om sina 'dubbelslipade' så kan jag komma med mitt PLÅSTER...


                                                                                                                        Vi Hörs!! // Snöskatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0