Ledig förmiddag

hmm...undrar om jag ska ta en långpromenad....näää, för kallt...
hm...undrar om jag ska lägga i en tvättmaskin.........näää, inge kul.....
hmmm...undrar om jag ska titta på TV.....näää, bara amerikanska såpakomedier...
hmm...undrar om jag ska åka och handla.........näää, har ingen lust...
hmmm...undrar om jag ska förbereda middagen tills jag kommer hem....nä,då måste jag handla...
hmm...undrar om jag ska städa...näää, det är ju verkligen inte kul alls
hmm...undrar om jag ska hänga lite på facebook....näää, inga kul inlägg att kommentera ännu...
hmm...undrar om jag ska chatta lite på msn...nä, känner mig inte social idag...
OJ, nu måste jag åka och JOBBA!! (hann ju knappt duscha en gång)
Det är så skönt med lediga förmiddagar...man får SÅÅÅ  mycket gjort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0