Vad är väl en sovmorgon....

Mobilen ringde strax före sju i morse. Många signaler blev det innan jag orkade svara. Kvällen före blev sen och det var ju ändå söndagmorgon. Bonden i andra änden.

Bonden: Är du vaken?
Jag: Nej..
Bonden: Märkte du att det vart strömlöst i natt??...länge var det strömlöst också..
Jag: ääähhh...ok...tack för att du ringde (not)...det var ju PRECIS det jag låg och tänkte på.

Vilken TUR att han ringde och sa det. Jag menar...tänk vad jag hade undrat annars ..varför det var mörkt och tyst mitt i natten....när alla (även jag) sov...

 


Kommentarer
Postat av: f.d Drängen

Små saker är stora i en händelselös tillvaro.

2009-09-20 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0