Var är tvålen

Det här med att bo i ett hus som befolkas av män i olika åldrar kan ha sina poänger. Man skrattar i alla fall åt dårskapen i smyg. Jag har nämligen hittat min stora BodyLotionflaska från IKEA stående i herrarnas dusch. Stod det någon tvål där? ..nej...Schampo?...nej...Alltså TROR dom att den innehåller duschtvål.
Hihihi...jag undrar hur håret känns efter att ha tvagats med bodylotion..



                                                                                            
                                                      Tack och Hej // Strandskatan (fortfarande fnissande )


Kommentarer
Postat av: handlarn

Ja men alltså e inte herrarnas dårskap helt underbar. Priset tar nog den kund som stekte sin strömming i Yes diskmedel citron. "Jo jag tyckte väl att det inte puttra så bra" Kan tilläggas att frun fortfarande inte har ätit strömming igen. Så vad är väl lite lotion i duschen.......

2009-09-07 @ 11:32:32
Postat av: Strandskatan

Haha...ja, tur man har ngn glädje av dom =)

2009-09-07 @ 12:43:34
Postat av: handlar'n

Ja du finns tydligen många sådana här exempel. Idag berättade en kund att han frågat frun vad hon köpt för konstig tandkräm.... Visade sig att han borstat tänderna i Xylocainsalva (bedövningssalva).....

2009-09-09 @ 14:02:07
Postat av: Strandskatan

Bonden borstade tänderna med hårborttagningskräm....

2009-09-09 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0