Toalettbesök

Masar mig in på "min" toa i morse...när jag sitter där och filosoferar ser jag spår....
Spår av att det varit män här...serietidningar som 91:an och facktidningar som Jordbruksaktuellt ligger slängda i en hög...
Sen gör jag nästa upptäckt...toapappret är slut...
Ropar till "folket" i köket..får svar:

"FINNS INGET!!!!"

 (VAA???!!! alla fula ord jag kan far genom skallen!!!)

Jaha..då går det upp ett  ljus varför damtoan fått herrbesök, ingen brukar orka stappla sig upp en trappa för att uträtta sina behov annars. Toappret tog naturligtvis slut på herrarnas först!!!

Offrar servetterna med tomtar på...god tid att skaffa nya till jul............





                                                                                                       Tack Och Hej // Strandskatan


Kommentarer
Postat av: handlarn

Känner igen det där.... Har hänt mig på jobbet och där är inte problemet att det inte finns mera papper utan snarare att försöka göra omvärlden uppmärksam på att man sitter där i sin nöd.... Efter andra gången (varför händer det alltid mig) har jag lärt mig att vara utrustad med telefon. Då kan man ju tycka att det vore smartare att lära sig att kolla pappret innan man sätter sig - men av någon outgrundlig anledning verkar det inte va möjligt :-)). Att sedan lära övriga medarbetare att man kan fylla på pappret när det börjar tryta verkar vara en minst sagt utopisk tanke.....

2009-09-06 @ 12:50:18
Postat av: Strandskatan

Tänk vad sådana här "skitsaker" kan ställa till problem ;)

2009-09-06 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0