Konstiga bullar

Mobilen ringer när jag är på väg hem från jobbet. Det är Bonden i andra änden som är nästan lite upprymd över vad han åstadkommit idag.

Bonden: (stolt)..jag har bakat lite konstiga bullar..
Jag: Va?!?..Har du..vad för bullar? Kanelbullar?
Bonden: Nej, typ scones, men jag hade i lite annat...först en sort med fetaost i...sen en sort med kummin, muskotnöt och makrill...
Jag: VAA??!!..MAKRILL???(vääääldigt förvånad över valet av ingredienser)
Bonden: Ja, dom blev jättegoda..kanske lite kladdiga...men Sonen har smakat...han sa att dom var goda....

OKEJ!!! Vad säger man..hmmm...."INTRESSANT" !!


Kommentarer
Postat av: Busschaffisen

Spännande med nya idéer...

2009-12-09 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0