Bad hairday

Efter att ha somnat med fuktigt hår i går kan jag lugnt säga att jag har en very, very BAD HAIRDAY!!!! Orkade dock inte göra så mycket åt det. Tänkte att jag skulle i allafall tillbringa dagen på IBG (Institutionen för Biologisk Grungdutbildning) och här är "skogstroll"-looken ganska vanligt förekommande. Så nu sitter jag här bland alla fjällrävenoutfits och känner mig ganska anpassad, trots allt.
I dag ska jag på något så fint som en NATURVETARKONFERENS!! Det ska bli spännande och jag hoppas innerligen att de flesta föredragshållarna kommer att hålla sig till mitt eget modersmål. Tycker det är såååå himla drygt att lyssna när det blir för mycket engelska. Ser mest fram mot att få höra Mattias Klum. Jag har hört ryktas att han ska vara bra.
Berättade ju förrut att Bonden jobbar på att bli lite mer världsvan genom att ha ambitionen att åka buss till och från Uppsala. Det går ganska bra. Han kräver skjuts till stan, men han har nu på egen hand gått från UAS till busstation och klivit på rätt buss för att ta sig hem. Jag tycker han är riktigt duktig jag.... :)




                                                                                                                  //Strandskatan


Kommentarer
Postat av: f.d Drängen

Bonden lär så länge han lever. Dessutom chockar han nog många genom att lyckas med bussåkandet.



Bra gjort bonden!!

2009-10-15 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0