Hur är det möjligt?

Hur är det möjligt att jag har en Dotter som är 21 år???
Jag kan inte fatta det riktigt, för det var som igår hon var en liten söt och rolig tulta med lockar i håret, som hittade på det ena buset efter det andra tilsammans med sin bror.
Hon är fortfarande söt men hon hittar tack och lov inte på så mycket rackartyg längre. De få (mycket få!!!) gråa hår man fått kan man knappast beskylla henne för.
Rolig är hon också fortfarande. Men det kan bero på att man inte alltid förstår hur hon tänker. Igår bevittnade jag ett samtal mellan henne och hennes sambo.

Han: Jag blandar alltid ihop Östfora och Österunda.
Hon: Jag vet..jag har samma problem...jag har så svårt att skilja på Tierp och Möklinta.(!!!!!!!!.....VA???????)

Det första fattade jag. Det händer att jag själv måste tänka till när det gäller t ex Örsundsbro och Örbyhus. Men Möklinta och Tierp..???? Hur tänker hon då????

Hon måste ha det efter sin far. Han säger också roliga saker hela tiden. I morse till exempel. Då pratade han helt allvarligt om hur många gånger per år som hans mor åker till Åland. 

 " Antalet gånger hon åkte till Åland förra året måste vart tiosiffrigt"

OJ..tiosiffrigt....1000 000 000...en miljjard!!! Det är måååånga gånger det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0