Barnfri och threesome

Nu har jag inga hemmavarande barn längre. Mors lilla Olle har tagit sin säng och gått. Rakt över gräsmattan gick han med sitt pick och pack för att boa i lillstugan som han lagt ner massor med arbete på för att få fin efter att Storebror flyttat ut. Lillebror och Storebror har nämligen lite olka syn på boendestandard .
Nu känns det ju inte så vemodigt som det kan låta. I själva verket är jag mest rädd för att han inte ska bry sig om att städa (han är en sjujävel på just städning) i detta hus nu när han inte bor här längre. Nu kanske jag måste göra det själv...(ååhh neeejj!!!)

Dagens citat levererade Londonpinglan
"vi klämmer in honom en timme, mellan dig och mig"

Vaa??!!!  Vad kan hon mena med det???




Over and Out //  Strandskatan

Kommentarer
Postat av: Bea

Tror du att man kan hyra olle till att komma och städa här hemma :) Inget fan av städning och en långhårig hund...

2009-07-24 @ 17:08:31
Postat av: Bea

2009-07-24 @ 17:09:32
Postat av: Bea

Tror du att man kan hyra Olle till att komma och städa här hemma :) Inget fan av städning och har en långhårig hund....Ingen bra kombination

2009-07-24 @ 17:16:15
Postat av: Bea

Hoppsan! Blev visst skickat två gånger. Inte meningen. Ha det bra!

2009-07-24 @ 17:18:56
Postat av: Strandskatan

Det gör inget att du skickar två gånger...jag är så glad för alla kommentarer jag kan få :)

Jag är inget fan av städning jag heller, och vad gör väl lite skit i hörnen...Känns så bra att jag lyckades få någolunda ordnig på den sistfödda (tredje gången gillt). Om inte annat kommer han bli den perfekta äkta mannen ....

2009-07-24 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0