Rusningstrafik? Knappast!

Jag trodde mänskligheten hade förintats igår kväll. Jag var nämligen hos C och fikade. C bor, om man tar genvägen, ungefär fyra mil från mig. När jag tar genvägen kör jag visserligen inte på några stora vägar, men jag passerar dock ca 4-5 mindre samhällen. Klockan var väl i elvataget när jag sätter mig bakom ratten. Åker genom samhället där hon bor utan att se en enda bíl. Fortsätter färden hemåt... åker en mil, inte en bil...två mil, fortfarande dött...passerar riksväg 72, inte ett lyse så långt ögat kan nå....kör genom centrala Heby...dött...kör den återstående sträckan hem, men samma där..INTE EN ENDA BIL!!!!!
Skumt...riktigt skumt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0