m/s Kung Carl Gustaf

Det råder värsta idétorkan på bloggfronten. Inspirationen lyser med sin frånvaro. Är det månne så som jag befarar att min tillvaro är innehållslös???
Fast i fredags gjorde jag ju faktiskt något. Jag åkte ju "räkbåt". Ja, nu var det ju inte bara jag utan vi var ett helt gäng som firade fru L som fyllt jämna 29+.
Fast jag säger bara det...VILKEN KVÄLL!!!!. Det hade regnat i dagar. Men lagom till kvällen klarnade det upp och det blev en alldeles underbar kväll med solsken (och solnedgång) från en klarblå himmel. Sådan tur har man väl sällan skådat.
Den gamla (118 år) skorven m/s Kung Carl Gustaf, tog oss genom Fyrisån över Ekoln och till Skokloster meda vi mumsade räkor, gravad lax och västerbottenpaj. I Skokloster dansade jag schottis med Raggarn (det var ungefär vad man hann med) och så åkte vi tillbaka.
Jag sprang runt med kameran och tog kort på alla. Jag tror de flesta hatade mig en stund. Och eftersom jag nu dessutom viker ut dem alla på internet så kan det hända att jag är aningens lite till hatad just nu. Men vad gör man inte för att få publicitet...några gamla bästa kompisar sen tjugo år tillbaka kan man väl offra... ;) 



L trodde allt att hon skulle kunna undvika att vara med på bilden, men se
det gick inte alls det, Tvärtom så ser ALLA henne nu och undrar varför inte hon går med de andra....hahaha




Hej hej Monica..hej på dig Monica....




Alltså...så här var det: Jag beställde ett glas CocaCola och fick två muggar kaffe och en kaffedrink. Jag undrar fortfarande hur det kunde hända?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0