Londonpinglan gästbloggar

Eftersom jag har fantasitorka på bloggfronten så gästbloggar Londonpinglan om en dag när hon och jag var på bio. 

ooooooooooooooooooooooooooooooooo



När vi skulle gå på bio ville den korrupta bio biljett försäljar kvinnan att vi skulle betala 105kr för en biljett, fast vi är studenter och då kostar det 60. och jag ville hemskt gärna gå på max o inte betala 105kr när jag vet att det kostade 60. fick självklart som jag ville till slut o kunde gå till max innan filmen började. vad är det som händer i uppsala? börjar likna transnistrien som inte är ett riktigt land . jag har  varit där det var spännande. jag tycker om att göra lite spännade saker men inte så spännande som bungyjump. filmen hette änglar o demoner o alla vet väl vad den handlar om. när filmen var slut åkte vi hem mätta och lyckliga. vi var på ikea också, den gröna cheese caken fanns ej, vi åt en brun kaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0