Kursstart

Registrering på ny kurs idag (Utbildningvetenskaplig teori och metod ). Som vanligt vid kursstart så var allt totalförvirrande. Trodde jag hade koll på läget och meddelade alla som bryr sig att jag slutade tolv idag. Men jag tog fel på fyra timmar och slutade inte förrän vid fyrataget.
Efter skoldagens slut blev det en Fajitasallad på MAX men Londonpinglan. Det betyder djupa filosofiska diskussioner om metaprinciper, Darwin och polsk gas...bland annat... (vi diskuterar karlar också)

Tyvärr åt jag mig proppmätt och så väntade dessa när jag kom hem. Ibland får han minsann till det, Kocken :)




                                                                                                      På återseende // Strandskatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0