Nostalgitripp

Vilken rolig dag jag hade igår!!!!
Postfröken och jag bestämde oss för att åka och hälsa på M som vi inte sett på år och dar. Sist jag såg M var på hennes bröllop (tror jag) för tolv år sedan. Vi ringde inte före utan vi bestämde att vi bara skulle åka dit och kolla om hon var hemma. När vi närmade oss Tierp började vi bli lite fundersamma, det kan ju hända mycket på tolv år. Men hon bodde kvar och hon var PRECIS sig lik. Vi var också PRECIIIIS oss lika påstod hon. Nice..man ser ut som bara lite över trettio alltså :).
Det blev mycket prat....i timtal. Men man måste ju både avhandla vad som hänt sedan sist och prata gamla minnen.
Nu lovade vi oss själva att träffas lite oftare. Och mer än var tolfte år borde man väl kunna ses.



Så här såg Postfröken och M ut  1983. Lika snygga än i dag... om inte snyggare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0