Tandläkaren

I fredags var jag på tandläkarundersökning hos tandläkare Fakir bin Laden, eller vad han nu heter. Riktigt otäck liten man som pratar ett språk jag inte förstår. Jag gissar mig till vad jag ska göra när jag är där. När han kommer nära min mun med händerna gapar jag, när han viker undan alla pinaler framför spottkoppen sköjer jag och spottar. Och när han tar av mig hakklappen betalar jag.Det kostade en femhunsdring och jag fick inte ens ett bokmärke!! Det var mycket bättre förr. Då var det gratis och tandläkarna sa att man varit duktig och så fick man ett bokmärke. Det var tider det!
Något som inte var lika bra förr som nu är hur Coop Forum staplar sina böcker. Kolla bilden. Vilken störtskön trave :D..Synd bara att man alltid vill ha boken som ligger underst i högen....




Tack o hej för mig // Strandskatan


Kommentarer
Postat av: f.d Drängen

En femhundring var väll ganska billigt ändå, men han kanske inte gjorde så mycket. Hur går det med spisen? Har ni hittatnågon som kostar nästan gratis?

2009-09-01 @ 18:48:42
Postat av: Sassa

Hejsan!

Sassa heter jag, och jag jobbar just nu med ett tv-program som går ut på att åka på semester.

Jag ser att du har skrivit om en "raggarfamilj" någonstans i din blogg, och jag undrar om det finns något nummer att nå dessa på?



Vänligen, Sassa

2010-11-15 @ 14:11:22
Postat av: Strandskatan

Javisst kan jag stå till tjänst med det, men jag vet inte om jag vill skriva det här. Skicka samma fråga till mig på [email protected] ska du få uppgifter

2010-11-23 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0