Usch...less

Jag börjar få en viss sympati för män, för..
...vi kvinnor kan inte vara lätta att ha att göra med. Jag har haft med mig själv att göra hela dagen, och jag är sååå trött på mig själv.  För det första har jag tjatat på mig själv så jag blivit tokig. Jag tänkte att nu ska jag börja grina också så får jag se hur elak jag är mot mig själv. Sen tänkte jag..NEJ, inte ska jag få se några tårar inte. Så jag prövade med att bli sur och grinig i stället. Vände mig själv ryggen och demonstrerade genom att tiga, när jag tjatade.
Provade på att vara martyr också.Tänkte att nu ska jag allt få se, hur SYND det är om mig. Det lyckades förvisso riktigt bra...jag tyckte synd om mig själv en lång stund...
Men ingenting har bitit på mig..jag har inte fått ett dugg gjort i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0