Städa, städa varje fredaaa...det tycker ja e kul...(inte)

För en tid sedan när jag kom hem låg en lapp på min säng från min dotter. Den löd:

Anette!
Ditt rum ser ut som ett tonårsrum,
till och med hårspray på sängen och
kläder på golvet liksom...
Ta de som en komplimang 
/din vuxna Dotter


Det tråkiga är att nu har det gått en tid, och så där charmigt rörigt som jag hade då har jag inte längre. Det har övergått till något annat...
Nu blickar jag ut över min lilla svit och tänker att skulle hon se hur det ser ut nu, så skulle det stå följande på lappen:

Anette!
Ditt rum ser ut som en knarkarkvart,
alla saker huller om buller
och osorterade högar av skit överallt.
Ta det inte som en komplimang.
/ din oroliga Dotter


I dag när jag kommer hem SKA jag verkligen städa!. Jag måste! Jag ska ....jag SKAAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0