Kopparberg

I helgen var det den årliga Kopparbergsresan. Så roligt att träffa alla även fast det är trångt om saligheterna.
Jag handlade lite på marknaden också. En vacker tavla med naturmotiv. Sonen d.y handlade också något att ha på väggen. En 3D- affisch. Båda var tänkt att ha i vårt gemensamma allrum. 
Han ville ju också ha lite att säga till om, sa han. Han ville ju att det skulle se lite "tufft" ut när han hade pokerkvällar med sina polare...
Så nu sitter min fina tavla på en undanskymd väggsnutt i ett hörn. På största väggen, mitt i blickfånget från soffan, sitter en gigantiskt 3D-affisch med whiskeyreklam från Jack Daniel's......*suck*
Jag funderar på att skaffa lägenhet...åt honom...!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0