Lördag

Två (..2..TVÅ ) stycken har läst min blogg idag. Varav jag är en av de två.
Shit!! ..är man inte populär så säg...

Idag har mitt oerhört intressanta liv sett ut på följande sätt:
7.00 Vaknade (onödigt, det är ju lördag..)
7.20 Somnade om (det gjorde jag rätt i)
8.50 Snoken ringer (ja, för varför ska man sova?)
9.15 Frukost, pratat med G i telefon under tiden (jag är kvinna, jag kan göra två saker samtidigt)
10-13 Läst studietlitteratur (har läst igenom alltihop nu...Jippie!!!)
13.05 MSN (oj, vad tiden kan gå fort där ibland)
13.45 D här och fikat (som händer ALLDELES för sällan)
14.14 Sonen d.ä och K hit och lastat grejer inför kvällens spelning (bråttom som vanligt)
14.47 Börjat skriva en skriftlig redogörelse angående koncentrationssvårigheter (Jaa..äntligen igång)
17.00 Börjar fixa mat....(den lagar sig själv just nu)...

Hur resten av min dag kommer att se ut återstår att se.
Kanske blir den alldeles..alldeles...UNDERBAR :)
..eller också kommer jag att hänga vid datorn, kolla in om någon är på MSN, kolla Facebook, leta efter intressanta prylar på Blocket. Det sista låter mest troligt.

Förresten..läste just Aftonbladet.... hur många tror egentligen att Papa Dee (Daniel Wahlgren) är OSKYLDIG?
Jo, men det verkar ju sååå troligt att hans fru slår sig själv blodig med ett blockljus...och de vittnen som ser alltihop, de var väl både blinda, döva och hade livlig fantasi...eller hur?

Nä..må han få skaka galler ett tag...och må unga söta fru Wahlgren ha mod att göra sig fri från idioten...

På återseende alla mina bloggläsare (båda två) / NettanSpättan








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0