G

Jippiee!!..
Igår var det en så där lite otäck dag när man möts av informationen att klass A2Hb2 kan hämta sina tentor på expeditionen kl 12.30.
Det blir mycket snack hit och dit som:
"ojoj..jag har SÄKERT INTE klarat mig..." och "nä..jag skrev så lite på den och den frågan" och "usch, det kan gå hur som hellst".
För ingen vågar hoppas på att det gått bra, och alla vet hur jobbigt det är att läsa in sig på allt igen för en omtenta.
När man väl fått tentan i handen så reagerar folk lite olika. En del sliter upp kuvertet på en gång. En del går sammanbitet därifrån utan att titta i kuvertet och en del resonerar högt huruvida de ska titta i kuvertet eller inte. Själv hämtade jag mitt kuvert, travade ner till cafeterian, köpte en kopp kaffe, satte mig vid och öppnade kuvertet..och ja..det stod faktiskt att jag var GODKÄND :)
Eftersom jag var så glad åkte jag sedan till djuraffären och köpte två nya blåa älskare till mina guppiehonor.




JAAAAA!!!!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0