Bio! Va?

Ja'men..JAHA!!!!
Nu har jag gått och blivit senil också...Jo, det är säkert.!
I morse läste jag tidningen, och så sa jag till alla, att i kväll ska jag nog ta och gå på bio. Rallybrudar visas på den lokala FolketsHus-bion nämligen. Jag fick för mig att jag kanske skulle tycka den var rolig.
På förmiddagen frågade jag om någon ville följa med. Nu var det ju lite hummanden och njaäanden, men ingen sa ju direkt nej iallafall.
På eftermiddagen tänkte jag att jag måste se till att få "tummen ur arslet" och jobba med min inlämningsuppgift om koncentrationssvårigheter för jag skulle ju på bio i kväll...

Sedan så glömde jag helt bort alltihop.

Kom på det nu. Och NU är har nog halva filmen redan gått efter mina beräkningar.
Och jag som nyss gick och kaxade mig att jag trots mina år minsann inte behövde glasögon. DET hade väl varit en lindrig åldersdefekt jämfört med senilitet.

Kanske skriver jag en rad i morrn...om jag kommer ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0