Nu e de full fart mot helgen..eller?

Jag vet inte jag om fredagkvällen var den Grand Finale man kan tänka sig av en vecka.
Fredagen började bra. Jag var i skolan.Träffade mitt trevliga arbetslag och disskuterade barn med koncentrationssvårigheter (ja,ja, kanske inte LÅTER så kul, men det var det). Sen träffade jag Eriksson och drack kaffe och lyssnade på jakthistorier (nåja, vi spanade in ett gäng filmklipp med AliG, alias Bruno, alias Borat också).
Köpte sedan revbenspjäll, läsk och lite gottigott för fredagsmys. Men vad händer...jo, alla har annat för sig. Sönerna är ute och roar sig och Snoken pratar först i telefon någon timme och sedan tvärsomnar han i soffan. Så inte var han mycket till sällskap inte...
Slötittade på Postkodmiljonären (Vilka spån--jag hade varit miljonär nu) och på Idol (jag fattar min inte på juryn--vadå..du var INTE bra idag. De var ju JÄTTEDUKTIGA!!)
Så när klockan var så där halv tio kröp jag i säng. Får se hur lördagkvällen blir nu då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0