Måndag

Jag började redan klockan åtta i morse. Den innebar att jag var tvungen att gå upp klockan sex. Eftersom jag inte är kopiga längre, utan student, så är det okristligt tidigt. Det märktes i föreläsningssalen också. Det var ovanligt glest med folk där.
På eftermiddagen var jag med en kompis till en djuraffär. Finns det något roligare??? Inte mycket om ni frågar mig. Jag var ändå ganska behärskad. Kompisen blev alldeles vild, Han blev helt köpgalen och handlade tills min lilla peugout blev proppfull, och hans pengar tog slut. Jag fick SLÄPA honom därifrån.
Men jag blev i alla fall otroligt sugen på att sätta fart på mitt akvarium igen. Det blir mitt nästa projekt.

* * * * * *
Min vän Postfröken flyttar idag. Till en annan del av världen (Katrinehom). Jag gillar inte riktigt att folk flyttar ifrån mig och varför de ska envisas med att bo i London och Katrineholm och på andra otillgängliga platser...Men inte bryr de sig om det inte, så som hämd ska jag en dag flytta till Sibirien..eller Tammerfors..eller kanske till Årjäng.... bara för att jäklas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0