Bonde söker fru

Jag kan inte påstå att jag är någon TV-tittare av rang. Jag tillhör den kategorin av människor som aldrig läser TV-tablåer eller TV-tidningar. Tittar jag någongång så är det för att någon har sagt åt mig att komma och titta för det visas något som är sevärt. Ibland kan detta vara tråkigt för det eftersnackas ofta om olika program eller om reklamsnuttar och jag har aldrig den blekaste aning och känner mig ofta lite utanför i sådana sammanhang.
Nu finns det dock ett undantag, och det gäller Bonde söker fru. Jag följer ALLTID bonde söker fru. Jag tycker det är en gullig liten dokusåpa med folk jag förstår mig på. Där har jag alltid åsikter och kommentarer om det blir snacka av. Igårkväll var det ju dags för böndernas speed-dater. Jag bänkade mig vid TVn och såg när en del nervösa och en del till synes väldigt självsäkra killar och tjejer mötte sina bönder. Men hur det egentligen gick fick man ju inte reda på så nästa vecka är det allt jag som måste se fortsättningen. Vem väljer de? Väljer de rätt eller fel? Spänningen är ooolidlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0