Bröst på håret

Igår var det födelsedagspartaj hos en Raggar'n och hans Raggarbrud. Raggar'n är ganska nybliven sådan så han har inte ens lyckats spara ut håret så han kan få den där karakteristiska raggarluggen ännu. Men han har bil och snart en riktigt cool motorgård så nog platsar han i ett raggargäng allt.
Egentligen var det meningen att jag här skulle skriva något omåttligt roligt som han sa igår. En felsägning som fick oss allihop att nästan kikna av skratt. Vi retade honom hela kvällen att det skulle andra kunna läsa om på min blogg. Men tror ni jag kom ihåg hur snacket gick då?...NÄÄÄ
Och det är ju himla synd det, för Raggar'n är en sådan som kommer ihåg alla andras felsägningar och grodor...i ÅRATAL...
Men det rörde sig iallafall om gråa hår på benen och BRÖST PÅ HÅRET ...?!?!?.
Jag kanske återkommer när jag pratat med de övriga gästerna och fyllt på mitt minne.
Så Raggar'n, jag säger bara det:
-Än är du inte säker!...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0