Surströmming

Jag tycket surströmming är otroligt otäckt. Det luktar verkligen skit och vem vill äta skit? Inte jag i allafall.
I gårkväll hade jag iallafall den äran att vara på en surströmmingsskiva. Och surströmmingsskivor gillar jag däremot.
Finns det anledning till fest så ska man ju självklart ha fest. Och så finns det ju mycket som är väldigt bra med just surströmmingsskivor. Man behöver ju exempelvis inte vara så noga vad man sätter på sig. Tvärtom. Man kan ju rota upp något ur tvättkorgen för ingen kommer iallafall känna om man stinker och det man har på sig måste iallafall tvättas när man kommer hem igen.
Man behöver inte duscha innan heller...bara onödigt. Och att spruta på sig "lukta-gott " är totalt slöseri med dyra parfymdroppar. Doften av parfymen kommer iallafall dränkas i odören från fisk som har surnat.
Skulle man under festens gång känna att man måste lätta på trycket och släppa ut en liten fjärt så är det inte heller några problem. Bara de är ljudlösa så kommer ingen märka ett dugg.
Tack för i går, GJ, det var verkligen SKIT(haha)-trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0