Sedvanlig picknick

Londonpinglan och jag hade picknick igår (vi har alltid pickninck).Vi drack kaffe och åt bullar (det gör vi också alltid).
Jag åt lite för mycket bullar så det stod mig upp i halsen och jag blev smått spyfärdig (precis som vanligt det också).
Och så pratade vi om män/karlar/pojkar/killar (av gammal vana). Vi var på samma ställe också, i samma dal, vid samma bord (men varför ändra på ett vinnande koncept).
Den här gången hade vi lyxat till det lite och använde MUGGAR. Så allt var minsann inte som vanligt. Förra gången fick vi göra special-muggar på temat "man tager vad man haver". Kanske inte den mest fulländade uppfinningen, men fullt användbar.

                   

Nådens år 2008, den 26 dagen, i månaden Juli /  Eder egen Anette von Plätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0