Ön

Jag fick för mig att jag skulle hänga med "toyboysen" till Ön och dansa i går kväll. Ringde runt till alla jag kunde tänka mig för att få med mig någon mer i min egen ålder, men ...nej..ingen ville.
Nu hängde jag på ändå, tänkte att det iaf kunde bli kul. Nu visade det sig att vara själv (toyboysen gick inte in förrän senare) och nykter bland alla en massa fulla äckliga Gävlegubbar var ingen hit. Jag ångrade mig rätt mycket ett tag.
Fast sedan vände det. Jocke kom in och tog hand om tant, träffade sonens chef och blev bjuden på cider, presenterades för chefens flirt, träffade andra från hemtrakten och blev bjuden på mer öl. Till slut hade jag RIKTIGT, RIKTIGT kul.
Och DÅÅÅÅ skulle sonen åka hem, och eftersom han var chaufför var det bara att vara så god att följa med.
Jaja..jag har iallafall lärt mig följande när det gäller Ön:
-ha sällskap
-var INTE nykter
-kom inte dit för tidigt på kvällen
                          

Kommentarer
Postat av: Hanna

bra :) om jag någonsin ska åka till ön så har jag överlevnadsguide nu.. har sonens chef nån på G??

2008-07-25 @ 11:28:37
URL: http://puffie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

japp..det har han :)

2008-07-26 @ 09:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0